2005/09/19

”青梅街道”はもう秋なのさ


untitled, originally uploaded by ALC.Hiro.

 西荻窪から中野までカメラぶら下げて歩きました。(メインのレンズはまだ修理に出せないのでいつもより広角です)

 空はすっかり高いしあちこちでお祭りはやってるしで、あと街の音の聞こえ方が夏と違うように感じたのは気のせいか?まあとにかく秋です。

 レンズの話ですが久々の広角レンズ(24mm)での散歩はなんだかしっくりきませんでした。単に慣れの問題だと思いますが、以前天才アラーキーがインタビューで
”おれくらいの歳になると35mmだな。24mmはまだ若いんだよ、がっはっは...”
という様な事を言ってたのを思い出しました。そうかもな。

 夜、十五夜という事で外に三脚持ち出して撮ってみましたがうちのデジカメは暗いとこに滅法弱く全く使えませんでした。残念。
でもとても綺麗な月でした。

Sep.'05,asagaya,tokyo,japan

2 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

Blog at your own risk, experts say
ADVICE: Remember that current or prospective employers can see what is being said about them.
I'm just looking around and found you....nice little blog it is too :-).. most of my time goes on my Worm related site Worm is my passion...lol

匿名 さんのコメント...

Hi, I was just surfing around and found this great blog! If you are interested, go see my Visa card related site. It isn't very fancy but you may still find something of interest. Enjoy!